Osvětlení obchodů a prodejen
Při osvětlování obchodů je potřeba dbát na více faktorů. Především je důležité pohlídat dobrou nasvětlenost, aby se Vaše produkty dobře prodávaly. Doporučujeme minimálně 500lx, ideálně 600 lx. Tuto hodnotu Vám naměříme a navrhneme svítidla na míru. Dále je potřeba sladit design svítidel s konceptem prodejny. Opět dbáme na rozumnou cenu. Jedna věc je udělat svítidla designově, ale druhá je, aby pro Vás byla rentabilní.
Přeci jenom obchod má vydělávat a ne jen utrácet za předražený design. Není nad to, když Vaše produkty jsou prezentovány v tom nejlepším světle. Kvalita světelného podání svítidel se měří ve stupnici CRI. Pro zářivková svítidla a výbojková svítidla je standardní CRI 80-85. U některých starších typů tato hodnota byla pod 80, což už je pro prezentaci Vašeho portfolia téměř nepřijatelné. Barva produktu je pak odlišná s barvou na denním světle (platí především pro obchody s oblečením). Levnější LED svítidla mají CRI kolem 75-80. Naše LED pásky mají standardně 85 a na přání zákazníka jsme schopni dodat řešení s CRI 90-97.
Je potřeba brát ale v úvahu, že čím je CRI vyšší, tím je světelný tok svítidel nižší. Je vhodné najít tedy kompromis mezi dobrou nasvětleností a dobrým podáním světla. S tímto rozhodnutím Vám velmi rádi poradíme.
Osvětlujeme obchody běžně. Můžete se tedy podívat na fotky z našich realizací, abyste se inspirovali, který koncept Vám bude nejvíce vyhovovat. Velká výhoda našich řešení je ta, že systém, který dodáváme je modulární, to znamená, že do jednoho designu můžeme dodat světelné zdroje s barvou podání 85, ale i 97 a není potřeba měnit design svítidel.